{sidebar-left}
Klantenservice
Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact
{/sidebar-left}{sidebar-right}
Garantie beamerlamp
Mijn bestelde beamerlamp is niet in orde
Wij hanteren de fabrieksgarantie op onze beamerlampen. Dit houdt in:
- Originele beamerlamp met originele behuizing - 3 maanden
- Originele beamerlamp met universele behuizing - 6 maanden
- Originele beamerlamp losse lamp - 3 maanden
- Merk lamp met behuizing - 3 maanden
- Losse merk lamp zonder behuizing - 3 maanden
Geen gezeur garantie
In 90 % van de gevallen sturen wij u direct een nieuwe beamerlamp op en heeft u de volgende dag al een nieuwe beamerlamp in huis. Vervolgens kunt u het defecte product naar ons retour sturen. Wij zullen dan de garantie op het product bij de fabrikant voor u claimen. U hoeft verder niets te doen en u heeft direct een nieuw product, zodat u verder kunt met uw belangrijke presentatie. Zelfs uw garantieperiode gaat opnieuw in!
Artikelklacht melden
Indien er iets niet klopt met de beamerlamp die u heeft ontvangen of de beamerlamp functioneert niet, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen.
Wettelijke garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van de beamerlampen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. In de meeste gevallen sturen wij u direct een nieuwe beamerlamp op.
Wanneer een beamerlamp defect is bij ontvangst, neemt u dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan gelijk verder helpen.
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan veertien kalenderdagen in uw bezit heeft dan gelden de fabrieksgaranties. U kunt dan uw beamerlamp ongeveer een maand kwijt zijn voor reparatie. Beamerexpert garandeert uw wettelijke rechten op een product conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. De fabrieksgaranties en eventuele extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect buiten het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling.
Garantieprocedure
Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over garantie:
Garantie beamerlamp
Garantieprocedure
Garantievoorwaarden
Reparatiekosten
Reparatieperiode
Terug naar de Klantenservice
{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert
{/sidebar-right}