{sidebar-left}
Klantenservice
Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact
{/sidebar-left}{sidebar-right}
Terugbetaling
Hoe snel word ik terugbetaald?
Een terugbetaling gebeurt bij een annulering van een bestelling direct. Terugbetaling geschiedt middels hetzelfde betaalmiddel als waarmee betaald is.
Terugbetaling van het volledige aankoopbedrag zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na uw herroepingsmededeling plaatsvinden. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Een retour verwerking werkt als volgt:
Wanneer u uw bestelling klaar heeft voor terugzending, met alle benodigde retourformulieren, geeft u deze dan af bij bijvoorbeeld een PostNL punt. De portokosten voor het terugsturen dienen door de klant zelf betaald te worden. Een beschrijving hoe u uw bestelling voorbereid om te retourneren, vindt u onder bestelling retourneren.
- Bewaar uw verzendbewijs.
- Uw pakket wordt naar ons retourcentrum gebracht.
- Uw retourzending wordt gecontroleerd.
- Na een geslaagde controle wordt het artikel met u verrekend. U ontvangt hiervan een creditfactuur per mail.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. We betalen altijd binnen 1-2 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan even contact op met de klantenservice.
Eventuele Express levering
Bij retourzending van artikelen verzonden via Express levering worden de verzendkosten niet vergoed. Een Express levering gaat altijd in overleg met de klant. U heeft bij ons geen onverwachte kosten achteraf.
In het geval dat u de bestelling op rekening gekocht heeft en u stuurt deze binnen de betalingstermijn (14 dagen) aan ons terug, dan ontvangt u van ons een e-mail met een creditfactuur en dat uw nieuwe openstaande rekeningbedrag € 0,00 is. Indien u langer wacht met het terugsturen van uw bestelling, dan kunnen wij u vragen om de rekening eerst te voldoen. Wanneer wij daarna uw bestelling retour ontvangen, krijgt u vervolgens het rekeningbedrag weer teruggestort op uw rekening.
Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met onze klantenservice, wij helpen u graag verder..
Meer over betalen:
Betaalmogelijkheden
Betaalgegevens
Betaling mislukt of geweigerd
Voucher verzilveren
Op rekening bestellen
Terugbetaling
Terug naar de Klantenservice
{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert
{/sidebar-right}